16
ژانویه
غیرفعال

اولین نوازنده درامز خانم در ایران به روی صحنه رفت (عکس)

| داستان پسری به نام هیوگو که شیفته سینماست و… |

دانلود فیلم Hugo 2011 – هوگو با لینک مستقیم از سرور های پر سرعت ایران فیلم

// برنده ۵ جایزه اسکار،برنده و نامزد ۲۱۲ جایزه بین المللی دیگر //

 این فیلم زیبارو از دست ندید // پیشنهادی ایران فیلم

| این نسخه با دوبله فارسی سینک اختصاصی ایران فیلم با کیفیت Bluray 1080 ، Bluray 720 و لینک مستقیم آماده دانلود |

توضیحات بیشتر درباره فیلم  Hugo 2011 در ادامه مطلب

صحبت درباره فیلم «هوگو» بدون اشاره به ارجاع های متعدد آن به آثار هنری، سینمایی و ادبی فیلم که مارتین اسکورسیزی خود را وامدار آنها نشان داده غیرممکن است، هرچند پرداختن به همه آنها در حوصله یک یادداشت کوتاه نمی گنجد. هرچه باشد این فیلمی است که خود سینما را دستمایه قرار داده و سینما به مضمون آن تبدیل شده و همه مضامین دیگری را که اسکورسیزی سعی کرده است در فیلم جای دهد –مضامینی مانند هدف زندگی، ماشینیزم و اتوماسیون اجتماعی و آشتی و همدلی- را به حاشیه رانده است.

در فیلمنامه جان لوگان (نویسنده فیلمنامه های متنوعی مانند «ماشین زمان»، «گلادیاتور»، «سویینی تاد»، «کوریولانوس» و «اسکای فال») بر اساس رمان مصور کودکان «اختراع هوگو کابره» از برایان سلزنیک (نوه عموی دیوید اُ. سلزنیک از مدیران متروگلدوین مایر، پارامونت و آر.کی.اُ و تهیه کننده «بر باد رفته») هوگو کابره پسرک ۱۲ ساله یتیمی است در پاریس سال های ۱۹۳۰ که پدر مخترع خود را در سانحه ای از دست داده و اکنون در گریز از یتیمخانه و در غیاب عموی دائم الخمر متصدی ساعت های ایستگاه قطار پاریس، درون هزارتوی برج های ساعت و لابلای چرخدنده ها و نردبان ها و دهلیزها روزگار می گذراند. او مصمم است به راز یک آدمک ماشینی پیشرفته که پدرش پیش از مرگ از موزه آورده و در صدد راه اندازی آن بوده، پی ببرد و در این مسیر به یک فروشنده بداخلاق لوازم شعبده بازی و اسباب بازی های مکانیکی و دخترخوانده او بر می خورد و البته نمی داند که این فروشنده عبوس، همان ژرژ ملی یس پیشگام سینمای تخیلی و داستان پرداز است که همه تصور می کنند در جنگ جهانی اول کشته شده است.

اولین نمای فیلم، سفری از آسمان بر فراز پاریس، عبور از میان شهر و رسیدن به ازدحام جمعیت در ایستگاه قطار تا نمای درشتی از چشم های هوگو کابره (آسا باترفیلد) که از درون درون رقم ۴ یک ساعت بزرگ به بیرون نگاه می کند، نزدیک شدن از دید دانای کل به راوی سوم شخص محدودی است که باید خود هوگو باشد؛ گرچه در پایان به نظر می رسد که راوی این داستان، ایزابل (کلوئه گریس مورتز) دوست اوست که به آرزوی نویسنده شدن خود جامه عمل می پوشاند و البته گریزی هم به خاطرات آقای تابار (مایکا استالبارگ) یک تاریخنگار سینما و خاطرات ژرژ ملی یس (بن کینگزلی) زده می شود.

اما در اواسط فیلم، اسکورسیزی فیلمساز از این انتخاب راوی از میان شخصیت های داستان عدول می کند و خود در جایگاه راوی دانای کل می نشیند تا تصاویری را که بسیاری از ما نیز مثل اکثر شخصیت های داستان از سال های آغاز سینمای اولیه ندیده ایم، نشانمان دهد. در اینجا هنگام کتاب خواندن بچه ها تصاویری آرشیوی می بینیم از فیلم هایی مثل «ورود قطار به ایستگاه»، «خروج کارگران از کارخانه» و سایر فیلم های مستند برادران لومی یر، شلیک به تماشاگر در «سرقت بزرگ قطار»، نمایی از «تعصب» گریفیث، «ژنرال» کیتن، «زندگی سگی» چاپلین، تصویری از «فرانکنشتین»، یا شیرین کاری های داگلاس فربنکس.
البته فیلمساز که مسلماً این اثرش را در دنباله تلاش های چند دهه خود برای حفظ میراث سینما ساخته، به این سکانس و یکی دو سکانس دیگر مثل تماشای«سفر به ماه» ملی یس یا «ایمنی آخر!» هرولد لوید که به بهانه قاچاقی به سینما رفتن بچه ها می بینیم و پوسترهایی از چارلی چیس و چاپلین قناعت نکرده و جای جای فیلم خود را از ارجاع های سینمایی و همینطور اشاره به آثار ادبی انباشته است.

یکی از فیلمسازانی که روح او بیش از بقیه در سکانس های بازی با ماشین ها و چرخدنده ها حضور دارد، چارلی چاپلین کبیر است که گویی هنوز به طنازی در «عصر جدید» مشغول است و انگار ویرجینیا چریل «روشنایی های شهر» او در کالبد دختر گلفروش (امیلی مورتیمر) فیلم حلول کرده و یکی از پلیس های آثاری مثل «پسربچه» او ( و همینطور «پاسبان ها»ی کیتن و آثار هرولد لوید و چارلی چیس) در قالب ساشا بارون کوهن در نقش افسر پلیس ایستگاه با آن پای مصنوعی و بازی طبق معمول اغراق آمیز و البته دلنشین فرو رفته است. کینگزلی نیز با یک بازی طبق معمول اغراق آمیز و باز هم دلنشین انگار در جای مخترع نیمه دیوانه «متروپلیس» فریتز لانگ نشسته که آن آدمک ماشینی را (اگرچه طرح صورتش از جود لا بازیگر نقش پدر هوگو گرفته شده) طراحی کرده است و ایده ساختن دنیایی بهتر از طریق توسل به ماشینیزم را دارد؛ گرچه آدم ماشینی او عملاً غیر از نقاشی کردن کار دیگری بلد نیست. (راستی، کسی نمی پرسد چرا جوهر دوات او بعد از این همه مدت خشک نشده است؟) کریستوفر لی البته در جایگاه مهیب آن کتابخانه دار، خود تاریخ سینماست و همه آثار ترسناک و گوتیک سینمایی را از «دراکولا» تا «مومیایی» و «فرانکنشتین» به خاطرمان می آورد. هیچکاک فیلمساز دیگری است که روح او در بازی هیچکاکی اسکورسیزی در یک نما در نقش «مارتین خان عکاسباشی» (!) زنده می شود و البته ردپای آلفرد کبیر را در گوشه و کنار فیلم می توان دید؛ از جمله در سکانس آویختن به ساعت که علاوه بر «ایمنی آخر!» هرولد لوید که مستقیماً به آن اشاره شده، کنایه ای به آثار آن دلهره ساز مشهور سینما و به ویژه «خرابکار» او نیز هست. تأثیر رنه کلر و «زیر آسمان پاریس» او که دیگر گفتن ندارد اما نمی توان از نشان آثار پیروان فرانسوی مکتب واقعگرایی شاعرانه را از دوویویه تا کارنه و ویگو و رنوار چشم پوشید که حتی در جلوه عمداً ساده و آشکار فیلمبرداری از زیر شیشه در نمای به زیر دست و پای رهگذران افتادن خود نشان می دهد. نمای دیگری که عمداً با جلوه ویژه ساده ای ساخته شده، نمای کشته شدن پدر هوگو است که بیش از همه جلوه های بصری مکانیکی جلوی دوربین آثار ملی یس (که در فیلم اشاره صرحی به آن نیز می شود) را به یاد می آورد.
از میان ارجاع های ادبی فیلم، غیر از موارد صریح کتابخانه و دیده شدن کتاب هایی مثل «رابین هود»، می توان به ویکتور هوگو اشاره کرد که احتمالاً نام شخصیت اصلی از او گرفته شده است و در جایی از «بینوایان» او نام برده می شود و حتی به نظر می رسد که نویسنده در ترسیم موقعیت هوگو، گوشه چشمی به «گوژپشت نتردام» داشته است. شبح چارلز دیکنز هم گویی بر فراز سر این بچه های یتیم داستان می چرخد و مخصوصاً در گذر از میان پیکره های مخوف آن قبرستان خود را نشان می دهد. شاید آن پسر یتیم که پلیس ظالم و ضد بچه های یتیم فیلم دستگیر و روانه قفس کرده و عکس اش را روی تابلوی پیش روی خود خط زده، خود «الیور تویست» یا پیپ «آرزوهای بزرگ» باشد.

ارجاع هایی به موسیقیدان ها و آهنگسازان فرانسوی نیز در فیلم «هوگو» به گوش می رسد و لابلای موسیقی متن اریژینال هاوارد شور، قطعاتی انتخابی از جمله «رقص مردگان» کامی سن سان و «اورینتال» سزار کویی شنیده می شود. در موسیقی هاوارد شور، به ویژه در سکانس هایی که نوای تیره گروه سازهای زهی با پیانو همراه می شود نکته ای وجود دارد. گویی او قصد دارد در این سکانس ها که عمدتاً تنها ماندن هوگو در میان ماشین ها پس از مرگ پدرش را نشان می دهند، به خویشاوندی دور فیلم و داستان با «ادوارد دست قیچی» تیم برتن اشاره کند. بد نیست به یک خویشاوند دور دیگر فیلم نیز اشاره کنیم که البته چندان هم دور نیست و در مراسم اسکار سال ۲۰۱۲ در بخش بهترین فیلم با «هوگو» رقابت می کند. «بیش از حد پر سر و صدا و بی اندازه نزدیک» به کارگردانی استیون دالدری نیز نکات مشترکی با «هوگو»ی اسکورسیزی دارد، از جمله مسأله جست و جوی پسر بعد از کشته شدن پدرش و ماجرای کلید.

با همه این خویشاوندان دور که گفتیم، «هوگو» یک پسرعموی ایتالیایی هم دارد که به روحیات او بسیار نزدیک است؛ «سینما پارادیزو» ساخته جوزپه تورناتوره که البته بیست و اندی سال از «هوگو» بزرگتر است. انگار «هوگو» هم می خواهد به یاد آن روزهای خوش و طلایی سینما آه بکشد و قلب تماشاگر را از غم شیرین نوستالژی یک روزگار از میان رفته پر کند.

نوشته دانلود فیلم Hugo 2011 – هوگو با لینک مستقیم اولین بار در سایت ایران فیلم – مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.

cars

بک لینک رنک 1

 

دانلود فیلم Fresh Dressed 2015 با لینک مستقیم

کیفیت DVDRip اضافه شد

 

 

اطلاعات کامل : IMDB

ژانر : مستند | تاریخی | موزیک

امتياز : ۶٫۰ از ۱۰ – میانگین رای ۲۹۷ نفر

منتشر کننده : ته موویز

کیفیت : DVDRip

فرمت : MKV

حجم : ۸۹۰ مگابایت

محصول : فرانسه | آمریکا

زبان : انگلیسی

کارگردان : Sacha Jenkins

بازيگران : Damon Dash, Daymond John, Karl Kani

خلاصه داستان : مستند در مورد موسیقی Hip-Hop Urban است که اوایل در بین دار و دسته های خلافکار ۱۹۷۰ رواج داشت و پس از آن در تمام آمریکا فراگیر شد. در این مستند به نقطه آغازین به وجود آمدن این سبک و سپس تکامل و انقلاب آن پرداخته می شود.

 

 

 

 

__________________________________________________________

دانلود با کیفیت DVDRip

دانلود با لینک مستقیم | زیرنویس فارسی

__________________________________________________________

 

 

نوشته دانلود فیلم Fresh Dressed 2015 اولین بار در TehMovieS پدیدار شد.

دانلود آهنگ جدید

بك لينك

موسیقی ما – سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت  شامگاه بیست و دوم دی میزبان کنسرت «حامی» بود. این خواننده باسابقه در حالی روی صحنه رفت که اولین اجرای او پس از پنج سال، چندی پیش در تالار وحدت تهران برگزار شد. بلیت‌های آن برنامه در مدت زمان دو ساعت به پایان رسید. همین مساله باعث شد تا دست‌اندرکاران کنسرت به فکر تمدید آن باشند و تمدید آن برنامه با همت شرکت فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در سالن میلاد روی صحنه رفت. نکته حائز اهمیت این بود که بلیت‌های برنامه بیست و دوم دی هم سرعت با استقبال خوب مخاطبان در زمان کوتاهی به اتمام رسید.

حامی در این برنامه منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز خود را برای دوستدارانش تدارک دیده بود و چیدمان رپرتوارش تغییرات مختصری نسبت به اجرای قبلی‌اش داشت. اغلب قطعات حامی نظیر «دلم گرفت»، «پرستش»، «گل مینا» و «فقط نگاه می‌کنم» و… همخوانی جالب حاضرین را به دنبال داشت. «یاد من باش» هم قطعه‌ای بود که حامی برای اولین بار پس از پنج سال با آن و از صحنه سومین جشن سالانه «موسیقی ما» صدایش را به گوش مخاطبان رساند و این اثر هم با استقبال ویژه حضار همراه شد. یکی از سورپرایزهای برنامه هم اجرای قطعه «حرف عاشقونه» با صدای سه خواننده بود! در این اثر «رضا تاجبخش»، سرپرستی ارکستر، و «علیرضا میرآقا»، که در این کنسرت به گروه محلق شده بود، ترانه این قطعه را به همراه حامی اجرا کردند. قطعه خداحافظ هم در این کنسرت فقط با نوای پیانو و زمزمه مخاطبان حاضر در سالن شنیده شد.

خواننده آلبوم «آخدا» در این کنسرت هم پذیرای جمعی از چهره‌های سرشناس هنری کشور بود. معرفی «ناصر چشم‌آذر» و «فریبرز لاچینی» با تشویق‌های ویژه حاضرین همراه بود. این دو آهنگساز برجسته در هنگام اجرای قطعه «دیگه گل وا نمیشه» روی صحنه رفتند و در کنار حامی حضور پیدا کردند. «بابک صحرایی»، «بابک جهانبخش»، «نیما مسیحا»، «امیر کریمی»، «حمید خندان»، «محمدرضا صادقی»، «بابک زرین»، «پوریا ربیعی»، «مریم اسدی»، «آناهیتا همتی» و «حمیدرضا صمدی» سایر چهره‌های سرشناس حاضر در ردیف مهمانان این کنسرت بودند.

«ناصر رحیمی»، «کریم قربانی»، «هومن غفاری»، «علیرضا میرآقا»، «رضا لمعانی»، «آرین کشیشی»، «شایان ریاحی»، «سوگل شیری»، «کسری خدیور»، «زهرا ساجدی» و «بهنام رهنما» سایر نوازندگان حاضر در این کنسرت بودند. رضا تاجبخش و «محمدرضا عقیلی» هم وظیفه سرپرستی و رهبری ارکستر را بر عهده داشتند.
 

  • *بابک صحرایی: دو کنسرت اخیر حامی اتفاق خیلی خوبی برای موسیقی جدی سرزمین ما بود

بابک صحرایی که از دوستان و همکاران قدیم حامی است پس از اتمام این کنسرت به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:« دو کنسرت اخیر حامی اتفاق بسيار خوبی برای موسیقی جدی سرزمین ما بود. استقبال ويژه اى که از این کنسرت‌ها به عمل آمد، نشان‌دهنده نگاه ویژه و علاقه جامعه به موسیقی جدی است. طی سال‌های اخیر تصور می‌شد که شاید سلیقه مردم تغییر کرده و نسبت به موسیقی مصرفی، علاقه کمتری به موسیقی جدی وجود دارد. اما کنسرت حامی نشان داد که خوشبختانه، جامعه همچنان موسیقی جدی و خواننده جدی و متعهد را بیشتر دوست دارد. اینکه بليت هاى کنسرت اول طی دو ساعت به پایان رسید و در فاصله دو هفته کنسرت بعدی حامی هم با استقبال خوبى مواجه شد اتفاق بسیار مثبتی است و خوشحالم که ترانه و موسیقی جدی همچنان جایگاه بالایی برای مخاطب دارد. از سوی دیگر اجرای زنده همیشه ملاک و معیار سنجش خوانندگی بوده است. حامی جزو بهترین‌های موسیقی پاپ ایران از گذشته تا امروز است. اگر بخواهیم موسيقى پاپ را در پنجاه سال اخیر مرور کنیم، قطعا بر مبنای هر گزینشی حامی در بین بهترین خواننده‌ها قرار می‌گیرد.»

این ترانه‌سرا کنسرت‌های حامی را آغازگر جریان تازه‌ای در موسیقی قلمداد کرد و دیدگاه خود را اینگونه توصیف کرد:«حامی در این دو اجرا بسیار توانمند ظاهر شد و هر دو برنامه اتفاقات جالب و باارزشی را به همراه داشتند. از حضور هنرمندانی که کمتر در کنسرت‌های موسیقی پاپ حاضر می‌شوند تا همین علاقه مردم که به آن اشاره کردم. فکر می‌کنم این اتفاق آغاز یک جریان تازه در موسیقی ما باشد. وقتی از کنسرت حامی چنین استقبال خوبی صورت می‌گیرد قطعا  کنسرت خواننده هايى مثل «نیما مسیحا»، «امیر کریمی» و «مانی رهنما» نيز با استقبال خوبی مواجه خواهند شد. من خصوصا از نیما و امیر اسم می‌برم که چند سالی است از اجرای صحنه‌ای دور هستند. قوت‌گرفتن این جریان قطعا به سود کلیت موسیقی ما است. به خاطر اینکه هر زمان در این سرزمین ترانه و موسیقی جدی و خواننده‌های متعهد مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند، کلیت موسیقی ما ارتقا پیدا کرده است. اینکه ستاره‌های موسیقی از خواننده‌هایی باشند که هم توانمند و هم متعهد به هنر هستند یعنی جامعه در مسیر ارتقای سطح سلیقه قدم برمی‌دارد. مطمئن هستم کنسرت‌های حامی از این به بعد ادامه‌دار خواهد بود و این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.»

او در پایان گفت:«من این خوشبختی را داشتم که دوسوم ترانه‌هایی که حامی در طول این سال‌ها اجرا کرده از سروده‌های من بوده است. برای من بسیار شیرین بود که از ابتدا تا انتهای کنسرت اخیر حامی، بیش از دو هزار نفر تمامی ترانه‌ها را می‌ خواندند.»
 

  • *حمیدرضا صمدی: حامی همیشه وسواس زیادی روی اجرا دارد

حمیدرضا صمدی یکی دیگر از مهمانانی بود که درباره کنسرت بیست و دوم دی گفت:«به شدت از اجرای حامی خوشحال شدم زیرا او از جمله خواننده‌هایی است که روی صحنه با مخاطب به خوبی ارتباط برقرار می‌کند و تسلط بالایی دارد. این بار هم مثل همیشه، موفق و خوب اجرا کرد. ارکستر خوبی هم که زیر نظر آقای «محمدرضا عقیلی» و آقای «رضا تاجبخش» در کنار حامی حضور داشتند هم موفق ظاهر شدند. حامی همیشه وسواس زیادی روی اجرا دارد و بهترین نوازنده‌ها در ارکستر او حضور داشتند. «رضا تاجبخش»، «آرین کشیشی» و «علیرضا میرآقا» و… همگی از بهترین‌ها هستند و فوق العاده ظاهر شدند. «ناصر رحیمی» و «کریم قربانی» هم از جمله نوازندگان پیشکسوتی هستند که فکر می‌کنم با هر خواننده‌ای روی صحنه نمی‌روند و حضور همه این عوامل باعث شد تا شاهد کنسرتی خوب با استانداردهای بالا باشیم. از تکرار این اتفاق خوشحال می‌شوم زیرا خوانندگانی که روی استیج قدرتمند باشند در موسیقی ایران کم هستند. تداوم اجرای حامی و خوانندگان توانمندی نظیر او باعث می‌شود که سطح توقع مردم بالا برود و اتفاقات بهتری در موسیقی کشور رخ دهد. برای حامی آرزوی موفقیت دارم.»

روتیتر: 
تمدید کنسرت «حامی» در سالن میلاد نمایشگاه و با همت شرکت «اکسیر نوین» برگزار شد
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما

برچسب ها:

عکس خبر اول: 

نویسنده:

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
+بابک صحرایی: حامی جزو بهترین‌های موسیقی پاپ ایران از گذشته تا امروز است
+حمیدرضا صمدی: ارکستر خوبی که زیر نظر آقای «محمدرضا عقیلی» و آقای «رضا تاجبخش» در کنار حامی حضور داشتند، موفق ظاهر شدند

موسیقی ما – سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت، شامگاه بیست و دوم دی میزبان کنسرت «حامی» بود. این خواننده باسابقه در حالی روی صحنه رفت که اولین اجرای او پس از پنج سال، چندی پیش در تالار وحدت تهران برگزار شد. بلیت‌های آن برنامه در مدت زمان دو ساعت به پایان رسید. همین مساله باعث شد تا دست‌اندرکاران کنسرت به فکر تمدید آن باشند و تمدید آن برنامه با همت شرکت فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در سالن میلاد روی صحنه رفت. نکته حائز اهمیت این بود که بلیت‌های برنامه بیست و دوم دی هم سرعت با استقبال خوب مخاطبان در زمان کوتاهی به اتمام رسید.

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

کنسرت حامی – دی 1394
0

تلگرام

بک لینک رنک 3

۱۳۰۹۷۳۱۶۰۱۵۶۴۳۹۱۳۴۵۰

هفته گذشته گروه موسیقی شرنگ برای اولین بار در تهران و در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت. این اولین کنسرت در ایران بود که در آن یک نوازنده درامز خانم (محبوبه بهزاد اول) روی صحنه می رفت. گروه شرنگ در اولین کنسرت خود در تهران ۱۴ آهنگ نواخت که حاصل تلفیق موسیقی محلی و موسیقی جهانی بود. این گروه در سازبندی نیز از دوتار و تار به عنوان صدای ایرانی و از سازهای گیتار باس، درامز و کیبورد برای صدادهی غربی استفاده کرد.

عکس

بک لینک رنک 1

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , ,